Sanal macOS’da XCode “GameScene.sks” hatası?

Rapor et
Soru

Bu soru rapor edilmelidir hissediyorum neden kısaca açıklayınız.

Rapor et
İptal

Lenovo Y50-70 Dizüstü bilgisayarıma, WMware ile macOS kurmuştum. Bu sayede 2 aydır XCode üzerinde swift kodları yazmayı öğreniyorum.
Benim sorunum; Game tasarlarken, “GameScene. Sks” dosyasına tıkladığımında XCode kendini kapatıyor. Birçok tavsiye ve yöntem okudum. Bir türlü bu sıkıntıyı aşamadım.
Genel olarak NVIDIA ekran kartından dolayı olabileceğini söylüyorlar. Bu konu ile ilgili bilgisi olan varsa yardımlarınızı bekliyorum.

Lenovo Laptop Özellikleri

  • Intel Core i7-4710HQ @ 2.50GHz
  • Intel® HD Graphics 4600
  • NVIDIA GeForce GTX 860M
  • 16 GB RAM

Sanal macOS Özellikleri

  • macOS Mojave 10.14.6 (18g103)
  • XCode Version 11.2 (11b52)
  • 8780 MB RAM
  • 80 GB Hard-disk
  • Processors 4 ( Virtualize Intel VT-X [Seçili] )
  • Display ( Accelerate 3D Graphics [ Seçili] )
  • Graphics Memory ( 1 GB )
  • Display Scaling ( Seçili Değil )
0
iOS 11 ay 0 Cevap 254 görüntüleme Intern 0

Yazar HakkındaIntern

Cevap bırak

Gözat

KOD PAYLAŞIRKEN DİKKAT!!!!

HTML kod paylaşmak için

<pre class="html">HTML KOD</pre>
XML kod paylaşmak için
<pre class="xml">XML KOD</pre>
Diğer dillerde(php,java,android,javasvript,c# vs..) kod paylaşmak için
<pre>KOD</pre>
tagları arasında paylaşmayı unutmayın.